SYYSTIEDOTE 2018

24.7.2018

SYYSTIEDOTE 2018

Tervetuloa jatkamaan vireää toimintaamme!

Kerhoillat pidetään, kuten ennenkin, kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 17.00 Heikkarin palvelutalolla, Heikkarinkuja 4 B Kirkonkylä.

• 5.9. Zinzinoyrittäjä Sari Heikkinen kertoo hyvinvoinnista.
  • 3.10. Jäsenemme Ilkka Poutasen aiheena on taekwondo reuman tukihoitona.
  • 7.11. Jalkahoitaja Mari Hernesniemi jumppauttaa jalkojamme ja kertoo hoidoista.
  • 5.12. On yhteisen jouluruokailun aika.

Reumaviikon ohjelmasta ilmoitellaan myöhemmin.

Oman virkistys- ja ulkoilupäivän pidämme seurakunnan leirikeskuksessa Sääksissä 13.8. Tämä tapahtuma on jäsenille maksuton. Koska ohjelmassa on myös arpajaiset, ovat voitot tervetulleita. Ilm. Eeva-Liisalle 3.8. mennessä. Yhteystiedot löydät liitteestä.

Kylpylämatkan teemme Tampereelle 5.-7.10. Ilmoittautumiset Paavolle 5.9. mennessä. Yhteystiedot löydät liitteestä.

Teatteriin on myös tarkoitus mennä loka- marraskuussa. Tarkemmat tiedot kerrotaan myöhemmin.

Sääntömääräinen syyskokous pidetään Heikkarissa ke 21.11. klo 18.00. Ohjelmassa kahvitarjoilu ja arpajaiset, joten voitot ovat taas tervetulleita. Jotta yhdistyksemme toiminta säilyisi vireänä, on osallistumisesi tähän kokoukseen tärkeää!!

Adventtimyyjäisetkin ovat tulossa. Niistä ilmoitellaan tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

Vesijumpat jatkuvat Kissankellossa ja Marja osaa kertoa asiasta tarkemmin. Hänen yhteystietonsa löydät liittestä. Kissankellon aikoja voi myös tiedustelle Susanna Peltolalta, kissankello@onnenkimpale.fi. Rajamäen uimahalli järjestää myös vesijumppaa. Tarkempia tietoja saat numerosta 09 2766 727. Kunnan järjestämät jumpat pidetään Terveyskeskuksen altaassa Kirkolla. Lisää tietoja saa kunnan Liikuntatoimistosta numerosta 040 317 4890. Rajamäen uimhallissa järjestetään ikäihmisten supertorstait, joihin on bussikuljetus Klaukkalasta ja Nurmijärveltä, seuratkaa ilmoituksia ”Nurkkarista”. Liikuntatoimistokin vastaa tiedusteluihin.

Tulossa on vaaleja, joten keräyslipasvahteja tarvitaan. Siitä sitten myöhemmin.

Muista seurata paikallislehtemme yhdistyspalstaa, sillä siinä ilmoitellaan toiminnastamme!

Yhdistyksemme pankkiyhteys on Keski-Udenmaan Osuuspankki FI79 5300 0340 0244 92.

Jos jostain syystä joudut peruuttamaan jo varaamasi retken ym. tee se mahdollisimman pian, jotta et joudu sitä maksamaan!!

Yhteystiedot! Jos osoitteesi muuttuu, muista ilmoittaa siitä jäsenrekisterimme pitäjälle, Arja Ripatille!!! Yhteystiedot löydät liitteestä.

Liitteet