KEVÄTTIEDOTE 2019

8.3.2019

Nurmijärven Reumayhdistys ry

KEVÄTTIEDOTE 2019

Oikein hyvää alkanutta tätä vuotta ja tervetuloa jatkamaan vireää toimintaamme!

KERHOTOIMINTA

Kerhoillat pidetään tuttuun tapaan kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona, alkaen klo 17.00, Heikkarin palvelutalolla Heikkarinkuja 4 B Nurmijärvi.

•      6.2 Tiedossa on liikunnallinen ilta.

•      6.3. Pidämme kirpputoria ja muutakin mukavaa.

•      3.4. Seppo Lammi laulattaa meitä kitaran säestyksellä.

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS pidetään Heikkarissa 20..3. klo 18.00.  Kokouksen yhteydessä on kahvitarjoilu ja arpajaiset, joten voitot ovat tervetulleita.

KUNTOUTUS

Vesijumpat jatkuvat Kissankellossa ja Marja vastaa mielellään asiaa koskeviin kysymyksiin.  Yhteystiedot ovat kääntöpuolella.  Aikoja voi myös tiedustella Susanna Peltolalta, kissankello@onnenkimpale.fi tai puh. 09-276 1188.  Rajamäen uimahallissa on myös kyseistä liikuntaa, ja tarkempia tietoja saa numerosta: 09-2766 727.  Kunnan Liikuntatoimen järjestämät vesijumpat pidetään Terveyskeskuksen altaassa Kirkonkylässä.  Lisää tietoja saa Liikuntatoimiston numerosta 040-317 4890.  Vesijumppaa koskeviin kysymyksiin vastaa myös Marja Heiska puh.050-518 5503.

VIRKISTYSTOIMINTA

•      Kevätretkelle lähdemme 18.5. Linnanmäelle Peacock-teatteriin, esitys alkaa klo 14. Ilmoittautumiset Eeva-Liisalle 20.4.mennessä

•      Kevään aikana on myös tarkoitus viettää yhteistä ulkoilupäivää Nurmijärven Invalidien ja Hengitysyhdistyksen kanssa Märkiössä.  Ajankohta selviää myöhemmin.

SÄÄKSISSÄ vietämme virkistyspäivää 13.8. klo 12-17.oo. Ilmoittautumiset Eeva-Liisalle 30.7. mennessä.  Yhteystiedot löydät kääntöppuolelta.

VAALIT OVAT  TULOSSA  lipasvahteja tarvitaan!  Ota siis yhteyttä Eeva-Liisaan.

JÄSENMAKSU, 17 € on taas ajankohtainen.  Maksa se ajallaan, jotta voit osallistua toimintaamme.  Maksun voit suorittaa myös käteisenä kerhoillassa, mutta mieluiten yhdistyksen tilille: Keski-Uudenmaan Osuuspankki FI79 5300 0340 0244 92.

YHDISTYKSEN toiminnasta ilmoitellaan  ”Nurkkarin” yhdistyspalstalla.  Tietoja löytyy myös kotisivuiltamme: www.nurmijarvenreumayhdistys.yhdistysavain.fi.

KEVÄTMYYJÄISTEN ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

JOS JOSTAIN SYYSTÄ JOUDUT PERUUTTAMAAN JO VARAAMASI MATKAN YM. TEE SE MAHDOLLISIMMAN PIAN, JOTTA ET JOUDU MAKSAMAAN OSALLISTUMISMAKSUA!!!