SYYSTIEDOTE 2019

26.6.2019

SYYSTIEDOTE  2019

Tervetuloa  jatkamaan vireää toimintaamme!

Kerhoillat pidetään, kuten ennenkin,  kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 17.00 Heikkarin palvelutalolla,  Heikkarinkuja 4 B Kirkonkylä.

·         4..9. Terveydenhoitaja Pirjo Härkönen kertoo mm. kotona annettavasta ensiavusta.

·         2.10. Keruutuoteneuvoja Terttu Mattson tulee kertomaan jalkojenhoidosta, ja jos otat oman pesuvadin mukaasi, saat yrttisen jalkakylvyn.

·         6.11. Vietämme aikaa bingoa pelaten.

·         4.12. Jouluruokailu Heikkarissa. Ilm. 20.11. mennessä Eeva-Liisalle. Yhteystiedot kääntöpuolella.

Reumaviikolla pidetään 10.10. Reumailta Hyvinkään sairaalassa. Osanottajia mahtuu 10 yhdistystä kohden, joten jos asia kiinnostaa, ota yhteyttä Eeva-Liisaan.

Virkistyspäivä pidetään Sääksin leirikeskuksessa 13.8. klo 12.00-17.00.  Ilmoittautumiset 1.8. mennessä Eeva-Liisalle.  Vieraiksemme saamme Tuusulanjärven reumalaisia.

Kunnan liikunta- ja hyvinvointipalvelut sekä  Nurmijärven Opisto järjestävät hyvinvointitapahtuman Monikossa 1.9. klo 10.00-15.00. Yhdistyksemme on myös esillä tässä tapahtumassa.

Teatterimatka, 26.10., suuntautuu Kouvolaan ja luvassa on klo 13.00 alkava komedia Herrasmieshuijarit.  Esityksen jälkeen on yhteinen ruokailu. Ilm. 25.9. mennessä Sirkulle.

Sääntömääräinen syyskokous pidetään Heikkarissa ke  20.11.. klo 18.00.  Ohjelmassa kahvitarjoilu ja arpajaiset, joten voitot ovat taas tervetulleita.  Jotta yhdistyksemme  toiminta säilyisi vireänä, on osallistumisesi tähän kokoukseen tärkeää!!

Adventtimyyjäisetkin ovat tulossa.  Niistä ilmoitellaan tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

Vesijumpat  jatkuvat Kissankellossa  ja aikoja voi myös tiedustelle Susanna Peltolalta, kissankello@onnenkimpale.fi.  Rajamäen uimahalli järjestää myös vesijumppaa.  Tarkempia tietoja saat numerosta 09-2766 727.  Kunnan järjestämät jumpat pidetään Terveyskeskuksen altaassa Kirkolla.  Lisää tietoja saa kunnan Liikuntatoimistosta numerosta 040-317 4890.  Rajamäen uimahallin vuosilippu maksaa 25 €, ja se oikeuttaa uimaan vaikka joka päivä.  Liikuntatoimistokin vastaa tiedusteluihin.

Muista seurata paikallislehtemme yhdistyspalstaa, sillä siinä ilmoitellaan toiminnastamme!

Yhdistyksemme pankkiyhteys on Keski-Uudenmaan Osuuspankki

FI79 5300 0340 0244 92.

Jos jostain syystä joudut peruuttamaan jo varaamasi retken ym. tee se mahdollisimman pian, jotta et joudu sitä maksamaan!!