Kevättiedote 2018

Nurmijärven Reumayhdistys ry

KEVÄTTIEDOTE 2018

Oikein hyvää alkanutta tätä vuotta ja tervetuloa jatkamaan vireää toimintaamme!

KERHOTOIMINTA

Kerhoillat pidetään tuttuun tapaan kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona, alkaen klo 17.00, Heikkarin palvelutalolla Heikkarinkuja 4 B Nurmijärvi.

• 7.2. meitä tulee hemmottelemaan Pirkko Valanne.
  • 7.3. pidetään kirpputori, jonka tuotto menee yhdistyksellemme.  Lisäksi on luvassa tietovisailu.
  • 4.4. paikalle saapuu trubaduuri Seppo Lammi, joka myös laulattaa meitä.
  • 2.5. pidetään keväiset iltamat.

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS pidetään Heikkarissa 21..3. klo 18.00.  Kokouksen yhteydessä on kahvitarjoilu ja arpajaiset, joten voitot ovat tervetulleita.

KUNTOUTUS

Vesijumpat jatkuvat Kissankellossa ja Marja vastaa mielellään asiaa koskeviin kysymyksiin.  Yhteystiedot ovat kääntöpuolella.  Aikoja voi myös tiedustella Susanna Peltolalta, kissankello@onnenkimpale.fi tai puh. 09-276 1188.  Rajamäen uimahallissa on myös kyseistä liikuntaa, ja tarkempia tietoja saa numerosta: 09-2766 727.  Kunnan Liikuntatoimen järjestämät vesijumpat pidetään Terveyskeskuksen altaassa Kirkonkylässä.  Lisää tietoja saa Liikuntatoimiston numerosta 040-317 4890.

VIRKISTYSTOIMINTA

• Kevätretkelle lähdemme 26.5.  Risteilemme Päijänteellä ja poikkeamme myös Heinolassa.  Ilmoittautumiset Paavolle 11.5. mennessä.  Yhteystiedot löydät kääntöpuolelta.
  • Kevään aikana on myös tarkoitus viettää yhteistä ulkoilupäivää Nurmijärven Invalidien ja Hengitysyhdistyksen kanssa Märkiössä.  Ajankohta selviää myöhemmin.
  • 13.8. on luvassa loppukesäinen virkistyspäivä Sääksissä klo 12..00-17.00. Osallistumismaksu on 5 €.  Ilmoittautumiset Eeva-Liisalle 3.8. mennessä, yhteystiedot ovat kääntöpuolella.

VAALIT OVAT  TULOSSA ja lipasvahteja tarvitaan!  Ota siis yhteyttä Eeva-Liisaan.

JÄSENMAKSU, 17 € on taas ajankohtainen.  Maksa se ajallaan, jotta voit osallistua toimintaamme.  Maksun voit suorittaa myös käteisenä kerhoillassa, mutta mieluiten yhdistyksen tilille: Keski-Uudenmaan Osuuspankki FI79 5300 0340 0244 92.

YHDISTYKSEN toiminnasta ilmoitellaan  ”Nurkkarin” yhdistyspalstalla.  Tietoja löytyy myös kotisivuiltamme: www.nurmijarvenreumayhdistys.yhdistysavain.fi.

KEVÄTMYYJÄISET pidetään Heikkarissa, tarkempi ajankohta selviää myöhemmin.

JOS JOSTAIN SYYSTÄ JOUDUT PERUUTTAMAAN JO VARAAMASI MATKAN YM. TEE SE MAHDOLLISIMMAN PIAN, JOTTA ET JOUDU MAKSAMAAN OSALLISTUMISMAKSUA!!!

Nurmijärven Reumayhdistys ry