KEVÄTTIEDOTE 2020

27.1.2020

Nurmijärven Reumayhdistys ry

KEVÄTTIEDOTE  2020

Oikein hyvää alkanutta tätä vuotta ja tervetuloa jatkamaan vireää toimintaamme!

KERHOTOIMINTA

Kerhoillat pidetään tuttuun tapaan kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona, alkaen klo 17.00, Heikkarin palvelutalolla Heikkarinkuja 4 B Nurmijärvi.

•      5.2. Terveyshoitaja Pirjo Härkönen opettaa ensiapua.

•      4.3. Turvallisuuspäällikkö Antti Salonen tulee kertomaan kodin palo- ja muusta turvallisuudesta.

•      1.4. Tyrnituotteita tulee esittelemään Marja-Leena Cherif.

•      6.5.Tuusulanjärven Reumayhdistys kutsuu Järvenpään Vanhankylänniemeen.  Ilmoittautumiset Eeva-Liisalle 15.4.20 mennessä.  Yht.tiedot kääntöpuolella.

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS pidetään Heikkarissa 18.3. klo 18.00.  Kokouksen yhteydessä on kahvitarjoilu ja arpajaiset, joten voitot ovat tervetulleita.

KUNTOUTUS

Vesijumpat jatkuvat Kissankellossa Aikoja voi tiedustella Susanna Peltolalta, kissankello@onnenkimpale.fi tai puh. 09-276 1188.  Rajamäen uimahallissa on myös kyseistä liikuntaa, ja tarkempia tietoja saa numerosta: 09-2766 727.  Kunnan Liikuntatoimen järjestämät vesijumpat pidetään Terveyskeskuksen altaassa Kirkonkylässä.  Lisää tietoja saa Liikuntatoimiston numerosta 040-317 4890.

VIRKISTYSTOIMINTA

•      Kevätretkelle lähdemme 6.6. Linnanmäelle Peacock-teatteriin, esitys alkaa klo 14.  Osallistumismaksu jäsenille on 60 € ja ulkopuolisille 100 €. Ilmoittautumiset 6.5. mennessä Sirkulle, kts. Kääntöpuoli.

•      Kevään aikana on myös tarkoitus viettää yhteistä ulkoilupäivää Nurmijärven Invalidien ja Hengitysyhdistyksen kanssa Märkiössä.  Ajankohta selviää myöhemmin.

SÄÄKSISSÄ vietämme virkistyspäivää 18.8.20. Ilmoittautumiset Eeva-Liisalle 1.8.20 mennessä.

VAALIT OVAT  TULOSSA  joten lipasvahteja tarvitaan, siitä myöhemmin.

JÄSENMAKSU, 17 € on taas ajankohtainen.  Maksa se ajallaan, jotta voit osallistua toimintaamme.  Maksun voit suorittaa myös käteisenä kerhoillassa, mutta mieluiten yhdistyksen tilille: Keski-Uudenmaan Osuuspankki FI79 5300 0340 0244 92.

YHDISTYKSEN toiminnasta ilmoitellaan  ”Nurkkarin” yhdistyspalstalla.  Tietoja löytyy myös kotisivuiltamme: www.nurmijarvenreumayhdistys.yhdistysavain.fi.

KEVÄTMYYJÄISET pidetään Heikkarissa 8.4. klo 10-13.

Liitteet